יום ראשון, 12 ביולי 2015

איפור מקצועי


אם הייתה לך אפשרות להתעורר כל בוקר לידיים של מאפרת מקצועית ולצאת מהבית זוהרת ומאושרת, אני בטוחה שלא היית מסרבת. אבל כל הפרוצדורה של איפור מקצועי כרוכה בזמן וכסף, ולכן אנו בוחרים בה בעיקר לקראת אירועים מיוחדים שלנו, כמו חתונה, אירועים משפחתיים אחרים ועוד. איפור מקצועי נועד לא רק כדי לגרום לך להיות זוהרת יפה וטרנדית, הוא גם נועד לכך שתשרדי את האירוע העתידי. באיפור מקצועי בדרך כלל משתמשים בחומרים עמידים למים, המסוגלים להחזיק על הפנים שלך למשך ערב שלם. בנוסף מאפר מקצועי תמיד יודע שיטות מיוחדות (קרמים, קונסילרים, פריימרים) על מנת ששכבת מייק אפ תשב בצורה החלקה ביותר ללא הבדלי צבע.

דבר לא פחות חשוב באיפור מקצועי הוא סגנון מיוחד שאפשר להתאים במיוחד עבורך, צבע וסוג עיניים, צורת פנים ועוד. וגם אם את הולכת לאירוע בסגנון שנות ה60 ודורשים ממך להגיע בלבוש מסוים, חשוב שגם האיפור יהיה תואם. מאפשר מקצועי שתבחרי יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אל תשכחי שניסיון בתחום איפור מקצועי הוא חשוב, ורוב הסיכויים שבקריירה כמאפר פגש כבר את סוג העור השלך ויכול להמליץ לך מה יתאים לך.

איפור מקצועי נועד לגרום לך להרגיש מיוחדת, יפה ולא פחות חשוב טרנדית. חשוב שאיפור ידגיש את היתרונות של הפנים שלך ויסתיר את החסרונות. בפגישה עם מאפר פרט לאיפור מקצועי, את תקבלי גם טיפים כיצד להשתמש במוצרי קוסמטיקה, איזה צבעים מתאימים לפנים שלך ועוד. מה שיעזור לך בפעם הבא להתאפר בצורה קצת יותר מקצועית.

לפני שאת בוחרת לעשות איפור מקצועי, מומלץ לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית, כשבוע לפני האירוע, על מנת לנקות את הפנים. בנוסף שתיית מים ושינה טובה, יגרמו לעור הפנים שלך להיראות במיטבו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה