יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

מייק אפ

אין אישה שאין ברשותה תכשירי מייקאפ שונים, אפילו נשים שלא אוהבות להתאפר ואינן עומדות כל בוקר מול המראה ומתאפרות, מחזיקות בתיק שלהן ערכת מייק אפ שעוזרת להן לנקות את הפנים ולשמור על מראה רענן ונעים.

ישנם 3 סוגי ערכות מייק אפ, ערכה של מייק אפ נוזלי, מוצק, ופודרה. כל אחת מהערכה יש לה מאפיינים שונים אשר מתאימים לסוג וגוון עור אחר, הדרך לבחור בערכה מסוימת ולהשתמש בה היא על פי הפגמים מהם העור סובל והדרך בה ניתן לטפל בהם. חשוב להבהיר שלפני שבוחרים באיזה סוג מייק אפ להשתמש יש לבדוק אותו ולראות כיצד הוא משפיע על העור לטווח ארוך.

מייק אפ מוצק למשל, הוא מייק אפ בעל מרקם עבה ועל כן הוא מהווה כיסוי לחלק נרחב מהפנים. הוא מעניק בעיקר מראה עונתי. מייק אפ נוזלי לעומת זאת מתחלק לכמה דגמים, נוזלי בינוני ונוזלי דק, חלקם מבוססים על סיליקון ואחרים על שומנים. מדובר במייקאפ שמתאים הן לעור צעיר והן לעור מבוגר, הוא דקיק וקל ויוצר מראה איכותי ונעים. מייק אפ פודרה נחשב למייקאפ האהוב ביותר מאחר והוא פרקטי ויעיל, הוא מגיע בדמות אבקה, ומתאים בעיקר לעור צעיר וכן לנשים שעובדות שעות רבות, שכן המייקאפ יכול ליצור תחושת רעננות בפנים אחרי שעובדים מאוד קשה.

כיצד בוחרים מייק אפ

ישנם כמה כללים כיצד לבחור מייק אפ לפנים. הכלל הבסיסי הוא, לא לבדוק אותו על גבי היד או על גבי אזור אחר מלבד הפנים. מאחר והשימוש בו ייעשה על הפנים, אין זה נכון לבדוק אותו על גבי חלק אחר בעור שעלול להיות שונה ממנו באופן מהותי בצבע ובסוג.

יש לבחור מייק אפ בתאורה מתאימה, כלומר במשך היום ולא בשעות הלילה ורק לאחר שמתנסים בו, רק כך יהיה אפשר לדעת בדיוק איך הוא נראה. חשוב לציין שגוון המייקאפ צריך להתמזג בעור ולהתאים לו באופן טבעי.

פרט נוסף שיש לשים לב אליו הוא העמידות של המייקאפ. חשוב לבדוק האם העמידות של המייקאפ היא לאורך שעות רבות. מייקאפ איכותי חייב להחזיק מעמד לפחות 10 שעות ואפילו בתנאי מזג אוויר משתנים כולל בתנאי גשם. יש לקחת בחשבון שאת מרבית שעות היום מבלים מחוץ לבית והמייקאפ אמור להחזיק מעמד בתנאים שקיימים בחוץ ולא רק באלה שקיימים בבית.

על מנת לבחור בצורה נכונה מייק אפ, מומלץ לפנות אל מאפרת או יועצת איפור שתעזור בבחירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה