יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

מייקאפ לסוגי עור שונים

לפני שאת נוסעת לחנות האיפור הקרובה לביתך להצטייד ליציאה הערב, אל תשכחי - לכל אחת גוון העור שלה, הן מבחינת צבע, הן מבחינת תצורה, לא כל מייקאפ מתאים לכל בחורה ולא קונים איפור רק בגלל שהוא יפה, אלא בגלל שהוא מתאים לך ולעור שלך, אנחנו יודעים שזה מפתה, אבל תנסי לא לעשות טעויות כשזה נוגע לאיפור.
נתחיל בהסבר קצר: הבסיס, המייקאפ, אמור לתת לפנים מראה אחיד ולהסתיר פצעים ופגמים אחרים בעור כמו קמטים ומחלות שונות ולהעניק מראה רענן ובריא לעור.

ועכשיו להמלצות:
לעור יבש ועדין: בסיס מזין מלא בלחות יעשיר את עורך ויעשה אותו חלק וברור. כדאי לבחור במוצרים עם ויטמינים ואלוורה, חומרים שידועים כמזינים ומלאי טוב.
לעור שומני וחלקלק: קודם כל מילת הקסם היא: לנקות, לנקות, לנקות. הפנים צריכות להיות נקיות כל הזמן אם ברצונך לשים איפור. לא מומלץ לשים מייקאפ רגיל על עור שומני אלא עדיף על בסיס מים ולשים פודרה כדי להסוות את השומניות
לעור רגיל: לברות המזל ובעלות העור הרגיל והנקי שביניכן מאוד קל להתאים איפור תודות, בין היתר, לזרימת דם תקינה מתחת לפני השטח. עור רגיל מגיב לתנאי מזג האוויר ומשתנה בהתאם, נהיה שומני בקיץ ויבש בחורף ולכן צריך להתאים לו מייקאפ על בסיס מים או מייקאפ מזין, תלוי בעונה.

טיפ: אל תחליפי מותגים של מוצרי איפור בתדירות גבוהה שכן זה עלול לפגוע לך בעור. השתמשי באותו המותג למשך תקופה ואם מתחשק לך להחליף מותג או להתנסות, עשי זאת לתקופה קצרה או המשיכי עם החדש, אך בשום פנים ואופן לא להחליף סגנונות וחברות כל יומיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה