יום רביעי, 13 בינואר 2016

להיות מאפרת מקצועית ובמה זה כרוך

תמיד חלמת להיות מאפרת מקצועית? רוצה להשתלב בתעשיות הגדולות ביותר - פרסום, קולנוע, טלויזיה, תצוגות אופנה ולאפר את דרכך לפסגה? ובכן, הצעד הראשון מתחיל בלימודי איפור בבית ספר מקצועי לאיפור.
כיום כל אחת יכולה ללמוד איך לאפר איפור בסיסי בערוצי היוטיוב השונים שבהם בנות ובנים - חלקם עם יותר נסיון בתחום, חלקם בלי נסיון בכלל, מעלים סרטוני הדרכה כיצד להתאים מייקאפ, ליפסטיק, מסקרה, צלליות ושאר סוגי איפור. ההדרכות הללו הן טובות ועוזרות לבחורה הרגילה שמעוניינת לדעת איך להתאפר בצורה מינימליסטית, אך בשביל להפוך את התחביב למקצוע, עלייך לחשוב קדימה ולהסתכל אל העתיד ולשקול לימודים מעשיים בכדי להיות מאפרת מקצועית.
בישראל ישנם עשרות בתי ספר לאיפור שהמכנה המשותף לכולם הוא שכולם שמים דגש על התנסות ולמידה תוך כדי פעולה ועבודה מעשית. בקורסי איפור מקצועיים תרכשי נסיון בסיסי באיפור, תכירי את שלל מוצרי האיפור, את שיטות האיפור השונות, סוגי הפנים השונים, הגוונים, המרקמים ועוד ועוד.
כאשר את כבר עשית את ההחלטה ובחרת ללכת ללמוד להיות מאפרת מקצועית קודם כל תלכי לייעוץ. תבקשי להגיע לשיעור נסיון - תתרשמי מהמקום, מהרמה, מהמורים, תשאלי סטודנטים שלומדים שם על חווית הלימודים ומה הלימודים נתנו לך. תבקשי לראות סילבוס של קורסים - מה לומדים בקורסים השונים ואיך.
האם מובטחת התמחות/עבודה לאחר הלימודים? מה אורך הקורס? כמה פעמים בשבוע? כמה שעות? כמה חודשים? לפעמים המחירים הגבוהים שלוקחים במכללות הם לא הגיוניים ביחס למספר השעות והחומר שנלמד בקורס, ואצל חלק ההבטחות בפרסומים מתחבאות תחת מעטה של שם מפורסם שמאוד מפתה ללמוד אצלו ובסוף בכלל לומדים עם מורים זוטרים בעלי הכשרה מינימלית ביותר.

ההחלטה ללמוד איפור ולהשקיע ממיטב כספך היא לא החלטה פשוטה. את צריכה לעשות את המחקר שלך ולהתרשם בעצמך ממה מסקרן אותך בעולם האיפור תחשבי מראש על כל האפשרויות העומדות בפנייך ותחשבי מה הכי טוב לך ומה הכי משתלם לך בדרך להיות מאפרת מקצועית. למידע נוסף על מאפרת מקצועית היכנסו:
http://www.natashadenona.com/he/natasha-denona

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה