יום שני, 21 בספטמבר 2015

פריימר

אין אישה שמתאפרת בכלל ובפרט בעיניים, שאיננה יודעת מזה פריימר. השימוש בפריימר הינו מאוד פופולארי מעצם העובדה שהוא חשוב מאוד לשמירה על העור. קיימים בשוק פריימרים לחלקים שונים בפנים, כולל כאלה המיועדים לשימוש בעיניים (עפעפיים) וכן כאלה המיועדים לשימוש בשפתיים.

הרעיון של פריימר הוא פשוט, מדובר על חומר לבן או שקוף שמטרתו להכין את העור לקראת המייק אפ והוא נועד לסייע לו לשמור על האיפור. לשאלה מתי משתמשים בפריימר יש כמה תשובות. יש נשים הסבורות שלא צריך בכלל להשתמש בו כי עור הפנים מצליח לשמור על האיפור בעצמו, נשים בעלות עור פחות טוב, נדרשות להשתמש בפריימר לעיתים תכופות יותר. חשוב לציין שישנן נשים שמעדיפות לשים רק קרם לחות מתחת למייק אפ, אך זה לא תחליף מתאים, מאחר וקרם לחות נספג בעור, בעוד פריימר לא ובכך הוא מונע כניסה של המייק אפ לנקבוביות של העור.

אחרי שהבנו מה זה פריימר נוכל להבין איך משתמשים בו. יש למרוח אותו על הפנים בזהירות ומעליו למרוח את המייק אפ. חשוב לציין, מאחר ומדובר בחומר שקוף, אזי שהוא לא משנה את צבע העור ולא משפיע עליו. כמו כן הוא לא משנה את המראה של העור למרות שניתן למצוא פריימרים מסוגים שונים אשר מעניקים לעור מראה ייחודי, כמו כן אפשר למצוא פריימרים שמאפשרים טשטוש פגמים בעור ולמעשה הוא מתקן אותו. מדובר על פריימרים בצבעים שונים, למשל, ירוק, חום, סגול, אשר מעיקים לעור מראה נעים יותר ומטשטש פגמים כמו אדמומיות, פיגמנטציה, ועוד.


לנשים אשר לא משתמשות בפריימר עדיין, לא מדובר בפריט איפור הכרחי. לא כל אישה משתמשת בו ויש מאפרים רבים הסבורים שמדובר בפריט שאיננו חובה שיהיה בתיק האיפור של כל אישה. עם זאת חשוב שיהיה אותו, מאחר והמייק אפ נוהג לעשות לפעמים שמות בעור, וגם אם לא מרגישים או לא רואים את זה מיד, הרי שעם הזמן זה קורה ואז יש לטפל בעור בצורות אחרות. פריימר נועד למנוע מצב שכזה מראש ולהשאיר לכן עור בריא ונקי. 

לפני כל שימש במוצרי איפור מומלץ להשתמש בקונסילר, כאן ניתן לקרוא על סוגים שונים של קונסילרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה