יום שלישי, 22 בספטמבר 2015

בתי ספר לאיפור

בשנים האחרונות אנחנו רואים פריחה בכמות בתי הספר בהם ניתן ללמוד איפור מקצועי. אנחנו יכולים לראות בתי ספר של רשתות איפור שונות אשר מבקשות להכשיר את דור המאפרים הבא אשר יעבוד תחת המותג של החברה או באופן עצמאי אך יזכרו שהם למדו איפור בבית הספר של החברה, ולצידם בתי ספר אחרים בהם ניתן ליהנות מלימודי איפור מסוגים וברמות שונות.

בית ספר לאיפור כולל מאפרים מקצועיים אשר משמשים כמרצים, השיעורים נערכים בכיתות קטנות, כאשר כל תחום לימוד כולל את הצד המעשי ואת הצד התיאורטי של התחום. במהלך הלימודים מתנסים הסטודנטים והסטודנטיות בסגנונות איפור שונים, החל מאיפור רגיל, איפור כלות, איפור לאירועי ערב ואיפור מקצועי למשחק. הלימודים כוללים רמות שונות, כאשר בכל רמת לימודים מסוימת מקבלים תעודה שמאפשרת לעסוק בתחום ולהמשיך לשלב הלימודים הבא.

לימודי איפור מהווים בסיס עבור כל מי שרוצה להיות מאפר, הן באופן עצמאי והן כחלק מרשת איפור או חברות שמתעסקות באיפור מקצועי. במסגרת הלימודים הסטודנטים והסטודנטיות לומדים כיצד לעבוד עם חומרים שונים, כיצד לעבוד עם סוגי עור שונים, איך לאפר נשים, כיצד לאפר גברים, מה עושים במקרים של פצעים או צלקות בעור, איך יוצרים חומרי איפור ועוד. מדובר על לימודים שנמשכים תקופות זמן שונות, בדרך כלל החל משנה ועד שנתיים-שלוש. הלימודים מתאימים לכל מי שרוצה לשלב בתקופה זו גם עבודה שכן הם נערכים בשעות הערב.


מאחר וישנם בתי ספר לאיפור רבים ברחבי הארץ, הרי שהבחירה ביניהם היא איננה פשוטה. בשביל להחליט היכן להירשם יש לבחון 5 נקודות. ראשית, מה המקום מציע מבחינת תוכן הלימודים הנלמד. שנית, מי הם המרצים במקום ומי הם מנהלי המקום. שלוש, כמה מפגשים נערכים בשבוע וכמה מפגשים נערכים במסגרת כל תקופת הלימודים. כמה שעות נמשך כל מפגש. ארבע, כמה תלמידים יש בכל כיתה. חמש, אילו הטבות מקבלים הסטודנטים ומה הן אופציות העבודה הניתנות להם בסיום הלימודים. יש מקומות שמציעים עזרה במציאת מקום עבודה, דבר שיכול להקל מאוד על הכניסה לתחום ועל המעבר בין לימודים למקצוע עצמו. 

כאן ניתן למצוא כתבה על סוגים שונים של איפור, על מנת להתחבר יותר לתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה